första måndagen i februari.

Skolan idag som vanligt. Hade ett tyskaprov. Får väl se hur det gick, har inte haft så mycket plugglust om man säger så. På rasten blev det fika på Condeco med Matilda och Filippa, mysigt!

Blev även tandläkare idag, och ja, jag hade ett hål! Lagning i mars, haha.

Gick hem och åt lite middag. Fick besök av Alfons, Elias film och mycket mys. Känner mig inte helt 100 nu efter åt. Känner att jag har en sprängande huvudvärk, är nere och jag behöver sömn.

sometimes life is hard, yes it is.

Kommentarer
Postat av: Jejja

Sometimes when life is hard you need your friends the most. I'm here for you, and will always be.



Jennifer

2009-02-02 @ 21:30:15
URL: http://smallshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0