fredagen den 13:onde.

2 år sedan snart. Sitter och kollar på gamla bilder på när jag, syrran, mamma, moster och kusin var i Tunisien en hel vecka på en tjejresa. Åkte fredaggen den 13:onde 2007. Kneppigt land, men oj va roligt vi hade! Längtar verkligen tillbaka till att göra en sådan resa igen!!

Dagen som varit har gått åt till att plugga, dum som jag är har jag nästan gjort klart hela arbetet och kommit på att jag gjort fel, BINGO! Bara att börja om lite smått. Idag lunchade vi igen. Jag, mamma och pappa, brodern min kom också senare. Blev god fläskfile med potatis, yummi!

Igår hade vi tjejgruppen igen. Blev fika och en massa mysigt tjöt. Efteråt stanande vi kvar ett gäng och bara pratade och hade skoj. Jag slog i huvudet riktigt ordentligt i fläkten ovanför spisen. Kan säga att jag blev snurrig och kunde inte gå helt rakt, haha!

well, back to the english!


Kommentarer
Postat av: Magda

Åhh, vill igen!!!! :)

2009-02-15 @ 20:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0