god morgon?!

Usch, hatar när man somnar i soffan mitt på dagen. Jag har tydligen sovit så hårt att jag inte hört hemtelefonen ringa. Då är det sömnbrist som härjar! Fråga är om det går att somna fort ikväll nu eller inte, man hoppas på det bästa.

Skolan idag var som vanligt. Efteråt blev det en liten tur på stan. Hittade en jeansskjorta, en väst, två tunikor. Vet inte om jag ska ha kvar allt så bilder kommer senare.

Försökt att göra lite spanska läxa nu, prata om svensk abort. Hur tror ni det går, haha?

desde 1975 hay un ley que dice que puede hacer aborto. Si el feto nace despues la semana 28, el feto es un niño.
Något sånt låter det typ, fråga mig inte om de är rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0