tankar som spränger huvudet?

Kan man tänka för mycket? Kan det finnas för många tankar i huvudet som åker runt och runt? Tar dom slut någon gång?

Jag har kommit på att jag tänker alldelles för mycket. Det finns för många tankar som inte alls bör finnas. Tankar om familj och kompisar, tankar om karriären, tankar om skolan. Tänk egentligen hur mycket man tänker.

Om jag inte minns fel så var det någon som sa att det går ungefär 15 000 tankar per dag igenom huvudet, 45 st är oftast negativa sådana. Helt sjukt egentligen!

Kunde de inte bara finnas en knapp som bara lät huvudcet vila ifrån alla tankar?





Kommentarer
Postat av: beckaa

De tycker jag låter vettiigt ! orkar att man tänker så sjuuuuuukt mycke! de e asjobbiigt. , men om du vill prata om dina tankar så finns jag på andra sidan teflonen ;) <33

2009-02-25 @ 22:01:38
URL: http://tallkott.blogg.se/
Postat av: Madde

50 000, varav 45 000 är negativa :/.. och petti förlåt för i lördags, jag såg vad jag hade skickat i lördags, och det lät helt taskigt ! det var inte meningen! jag tycker om dig ! puss !

2009-03-01 @ 23:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0