en riktigt härlig vinter.

Härom dagen satt jag och pratat med min pappa om hans gammla minnen.
Då berättade han att 1985 var det en vinter med så tjock is att han och hans kompisar hade tagit bilarna ut på sjön och kört runt! Vägverket hade fixat vägar där man kunde köra och det var skyltar uppställda. Folk tog bilarna mellan Donsö, Styrsö och Vrångö och körde fram och tillbaka på insidan medans färjan gick på insidan.
Coolt om det blev en sådan vinter igen!!


folket går på vattnet :)


skyltar för att veta vart man ska köra.


ute vid någon fyr, min pappas coola bil ;)


vägarna på havet


vilken snygging man har till pappa ;) !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack :) Yes ringen är från Avi och Lena...:)

Haha och tack för smset idag, när jag såg det blev ja så glad:) Kollade ut direkt (för låg i sängen innan)

KRAM!

2009-01-08 @ 21:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0