första söndagen i januari.

Förlåt om jag inte hann att bogga igår!
Vaknade rätt så sent så gick direkt på middagen. Sedan blev det lite slapp, diska, och lite sånt. När klockan va 4 gick jag hem till farmor och farfar där farmor skulle ha lite 80-års fika. Mycket trevligt!
Efteråt åkte jag, Alida, Camilla och Johannes hm till Johannes lägenhet där vi snackadde, hyrde film och spelade Monopol fram till att klockan blev 02.30 mitt i natten! Jag vann så klart! Eller de hann vi aldrig få reda på för vi spelade inte klart. Jag va banken och det blev kanske en liten del rån från banken via mig. Men det är inget som jag erkände igår, haha!
Somnade härligt i sängen sedan!
Idag vet jag inte vad som händer. Funderar på att dra igång ett litet projekt i mitt rum. Eller så ska jag iväg med pappa och köpa en systemkamera. Får väl se vilket det blir.


alfons igår på kalaset va en kanin, haha


hemma hos brorsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0