tripp till tjörn.

Tjingeling!
Nyss hemkommen ifrån Rönnäng. Min kusin fyllde 18 år idag, grattis!! Alltid lika roligt att träffa släkten :) !
Skolan var väl som vanligt idag. Eller, jag har börjat i spanska igen. Får väl se hur det går och om jag hinner att ta igen! Efter skolan blev det shopping. Hittade en ljus, sliten jeansjacka, ett par skor till min syster och en present till Frida som fyller 17 år imon.
Direkt efter skolan övningskörde jag upp till Tjörn. Gick lika bra som vanligt men det var extremt mycket kö. Ända till Kungälv! Tillbringade kvällen där med god sallad, Thailand bilder och tårta.
Skolan imon så ska sova nu, natti.

kusinbarn moa


sickan :)


lite av släkten


födelsedags"barnet" och kusin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0