kan nån, kan canon.

Hello everybody!
Vilken dag, vilken härlig dag! Vaknade av att väckarklockan ringde och det låg ett täcke av snö utanför, men den gick ju bort lika fort olyckligtvist. Första dagen för mig i skolan idag eftersom att jag var sjuk igår. Gjorde inte så mycket, som vanligt haha. Fick däremot reda på min engelska redovisning/bokpresentation. Blev jätte glad, MVG! Desvärre gick det inte lika bra på religonsprovet, men blev godkänd i alla fall.
Efter skolan åkte jag hem för att äta mat, sen kom min kusin Jacop och hämtade mig och vi åkte till Scandinavian photo där jag titade på en kamera. Det blev en Canon Eos d1000 med tillbehör. Men den fanns inte i lager så ska ringa imon så dom beställer den.
Detta var min dag i princip, men den är inte slut ännu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0