nyårslöfte

Va inne på en tjejs blogg där jag läste om ett nyårslöfte. Tyckte att det var ett bra löfte så bestämde att jag ville ha detsamma. jag kopierar rakt av vad hon skrev så ni kan läsa.


"Jag vill upptäcka nya spännande platser, träffa intressanta människor och lära känna nya sidor hos mig själv som jag inte visste att jag hade.
Jag vill leva 2009 fullt ut-skratta så att jag ligger dubbelvikt på golvet och gråta tårar som aldrig vill ta slut.
Inte känna att jag missat en sekund av året utan provat på allt och upplevt alla känslor när det är nyår om ett år."

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

Hej! Vi har frågestund i vår blogg ! Passa på att ställa en fråga :D



ps titta så du inte ställer samma fråga som nån anna :)

2009-01-04 @ 22:47:53
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0