ta vara på er.

vi kanske är bästa vänner ett år.
ganska goda vänner nästa år.
vi kanske inte pratar så ofta året där efter.
och vill inte alls prata året efter det.
så, jag ville bara säga, du är speciell för mig.
du har gjort en skillnad i mitt liv.
jag ser upp till dig och respekterar dig.
säg till gamla vänner att du inte har glömt dom.
låt de nya vännerna veta att du aldrig kommer att glömma dom.
någon där ute bryr sig om dig och kommer alltid att göra det.
alla behöver en vän.

                       

Kommentarer
Postat av: Becka BUuuuuuus :D

ja kommer alltid vara din vän, vi e bara nere i en fas nu, eller nått. vi will be right back ;D ja lovar ! <33

2009-01-19 @ 23:13:40
Postat av: magda

åh, vilken fin text ;)

2009-01-20 @ 01:13:44
URL: http://magdah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0