en lyckad fest.

Som jag sa skulle jag inte hinna med att bloggsa idag. Fullt upp om man säger så. Men det har varit jätte trevligt!!
Började dagen med att slappa (fullt up va de ja, haha). Men sedan blev det de. Va tvungen att finslipa det sista inför överraskningsfesten.
Halv 3 åkte vi iväg mot Fiskekrogen där vi började att öva lite och fixa iordning. Gästerna ploppade in strax innan 4 och efteråt va alla på plats. Farmor & farfar kom dit lite över 4 då dom blev körda i en limousine.
Det var jätte roligt hela kvällen med god trerätters middag, tal, sång & musik och annat skoj. Jag framförde min dragspelstalang för famor som blev mycket glad! Hon är nämligen en erfaren dragspelerska sedan 4 års åldern, alltså i 76 år!!
Väl hemma runt 10 taget någon gång blev det lite smått kvällsmat med familjen. Fick även trevligt Tjörnbesök av Albin, Jocke och Martin!
Efter att dom hade gått spelade vi sällskapsspel. Det spelet Absolut överens, mamma och pappa vann. No!!
Så nu är det dags att sova, ny dag imorgon.


farfar & farmor utanför limousinen


kan man tänka att han är 86 och hon nyss fyllda 80? jag har en farmor och farfar av stål!


gästerna


maten


den oerhört fina tårtan!


jag och alfons


coooolingarna!


en avslutande låt med pappa, bror, farbröder, farmor och jag på piano

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0