ett par dagar.

Lite tråkigt att de blir så lite tid åt bloggning nu. Men de är mycket jobb som gäller (tyvärr sista dagen imon) och tiden jag får över går till kompisarna. Så då blir de lite att bloggen hamnar åt sidan. Men de får vara så.

Dagarna har ägnats åt jobb, fika med kompisar och Hönökonferansen. Riktigt trött på jobbet idag då jag la mig 3 inatt.

Idag va de också jobb som gällde. Fram till 16.00 taget sen var de en powernap i soffan som gällde. 19.00 gick jag hem till madde. Där hade hennes syster fixat ett liten Mary Kay spa kväll. Verkligen super mysigt och man kände sig riktigt fräsch efteråt! Blev en liten foundation till mig som jag köpte. Får se om de blir något mer senare.

Jobb imon också. Sista dagen innan jag går på riktigt sommarlov haha! Men oj vad jag trivs på mitt jobb!! Med både jobbarkompisarna, miljön och stämmningen. Helt underbart!

Nee, sängen nu! natti.


"If you think you can, you can. And if you think you can't, you're right."
Mary Kay Ash

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0