home sweet home, for 2 days.

Jag är äntligen hemma! Men, hur länge varar de? Jo, till imorgon! Sedan drar jag och brudarna på en helg i Danmark. Ska bli såå mysigt!! Jag, Filippa, Jennifer och Matilda.

Båtsemestern har för övrigt varit riktig härlig. Dåligt väder men va gör de? Bara känslan att va på båtsemester är underbar. De började med en vecka i Danmark då vi va i Lässö, Säby och Skagen. Sen åkte vi över till Sverige och fastnade i Lysekil i 3 nätter på grund av storm. Snacka om att man kan Lysekil fram och bak nu, trött på den staden!
Avslutade med en natt på Buröarna med besök av kusinbarn och Tjörnbor. Åkte med Lotta-Lena och Philip (kusin) hem istället för att ta bussen.
Så båtsemestern har bestått av sol, bad, regn, skratt, grillning, sömn, sjösjuka och en härlig vecka!

Idag va de möhippa som gällde! Bröllop för min kusin om 3 veckor så möhippa för hans blivande fru idag. Började med att vi hämtade henne på jobbet runt 3-tiden där hon fick klä ut sig till en Nunna. Picknik vid grönsakstorget med champange och jordgubbar. Efteråt blev de en mysig grillkväll hemma hos "bruden" med god mat och karoke. Lyckat med andra ord!

Imon har jag troligtvist fullt upp med packning, tvättning och andra hemliga grejer. Vet inte om jag hinner blogga. Men lovar att komma med båtsemesterbilder efter Danmark i så fall.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0