blandade åsikter.

Det blev plugg ett långt tag ändra fram till att jag och Jennifer bestämde oss för att de skulle bli bio! Så vi och Rebecka, GG, Tompa, Camilla, Johannes och Emil bestämde oss för Bergakungen där vi såg "????road". Den nya filmen med Leonardo Di Caprio och Kate Winslet. Blandade åsikter om filmen, min va att den var väldigt dålig! Inte bra slut alls.

Så nu har jag pluggat in det sista med tyskan. Känner att jag har skills, not! Meine name ist Petronella und ich bin siebzhen Jahre alt.

Nee känner att detta blev lite flumm, natti natti

Kommentarer
Postat av: fridaa

Petronella du e grym på tyskaa!!!!=D

2009-03-18 @ 18:21:00
URL: http://fastfriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0