en dag med shopping.

Nu har jag ingen blekaste aning om vad som händer. Har skrivit ett blogginlägg imorse men det verkar inte komma fram även om de står att de är publicerat, knepigt!

Dagen har i alla fall spenderats i skolan, engelska och naturkunskap med fransmän som besök. Efteråt åkte jag och Filippa till Åby där det var SM-final i skolhockey och Kitas skulle spela. Oj vad vi är bra!
Middag blev de här hemma, tacos, som jag och Filippa körde ihop. Gotti, gotti!

Så nu är jag precis hemkommen från lite shopping på 421. VIP-kväll på Cubus. Hittade ett par jeans och 3 par örhängen. Hittade även 2 par skor på skopunkten. Så nöjd är jag!




skopunkten




skopunkten


Cubus


Cubus

Kommentarer
Postat av: olivia

Jag har också sånna!!=)

2009-03-27 @ 16:33:20
Postat av: olivia

alltså de första skorna!! så smarriga!

2009-03-27 @ 16:58:21
Postat av: Mikaela

Super snygga grejer du köpt =)

Besök gärna min blogg :)

Kram

2009-04-02 @ 18:02:59
URL: http://storamodegarderoben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0