en härlig helg med vårsol.

I'm a bad girl, I know! Dålig bloggning över hela denna helgen. Men jag har inte haft varken tid eller ork.

Den började i alla fall med fredagen då jag kom hem från skolan. Gjorde iordning mig lite smått och klockan 6 befann sig Jennifer här med bilen då vi skulle upp (ner?) ett gäng tjejer till Rönnäng där Camilla hade tjejmiddag. Det bjöds på god mat och mycket kackel och skratt. En otroligt mysig kväll med andra ord!

Resten av helgen var planerad för länge sedan. De skulle bli en tjejhelg i Smögen som avbokades i sista minuten. Lite tråkigt när man hade sett fram emot det. Men det blev i alla fall basar i kyrkan där jag inte vann så mycket. Mamma där emot vann en helt ny damcykel, perfekt eftersom att våran förra blev snodd för en vecka sedan.
Efter det blev det pizza på Roberto med följd hem till Lovisa som vi gjorde i ordning inför ett partaj. Kvällen spenderades ute på Öckerö med Fiskebäckare och Tjörnbor. Ett band vid namn Jerusalem hade konsert, bra var dom men man var mest där för folket.
Kvällen avslutades med et helt gäng i brorsans lägenhet med filmtittande och en massa tjöt. Hemma runt 3 taget så de bara var att somna härligt.

Idag blir det härligt, roligt plugg inne i huset medans man ser solen lysa där ute. Usch, varför ska man altid skjuta upp på allt plugg? Well, that's life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0