en lycklig dag.

Jag är så glad! Superduper glad!!

Började dagen med skola, som vanligt. Efteråt hade min första körlektion i Kungälv. Gick hyffsat bra, så är nöjd med den. Väl hemma var de städning som stod på schemat. "Jippi!", men fint lev de i alla fall. Mitt i städningen hittade jag ett pappaer från vägverket med en kod på. Så nu är uppkörning och teoriprovet beställt!!! Tid och datum är hemligt, mohahaha!!!

Sen har vi även beställt resa rill Egypten idag!! Blev så glad när mamma berätta att de va bestämt. Så det blir jag, mamma syster, moster Vivika och kusin Magdalena. Så de blir jätte mysigt! Sharm el Sheik är de vi ska bo på och vi åker redan den 29 april.

Nee, kaffepaus med modern min nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0