en salig blandning på folk och en massa skratt.

Vilken dag/kväll igår!! Verkligen annorlunda, men va roligt!

Det började med en stund på jobbet. Härligt, slutade 16.30 så då bar det iväg hemåt. Väl hemma gjorde jag iordning mig och drog iväg till SPÄCK som började 20.00. Massa härligt folkoch en rolig stund!
Efter lite fika i källaren där med ett band som spelade så begav vi oss till OKQ8 där det blev glass och kladdkaka. Detta underbara åts hemma hos mig med Fiskebäckare, Tjörnbor och Fotöbor. En salig blandning på ungefär 25 personer, men oj va skoj vi hade!

En massa skratt, lek och fika blev det innan de sista gick hem runt 3 taget. Då blev det sängen och jag somnade riktigt härligt ska ni veta. Segt att gå upp 9.30 imorse då jobebt kallade. Så nu sitter jag här och bloggar på min lilla rast. Ska in igen om 10 minuter och om 2 timmar blir det stängning.

Människor, ni är underbara och förgyller min dag :)

Lägger in bilder ikväll, ska försöka. I promise!

Kommentarer
Postat av: Frida!

Fruktansvärt rolig kväll! Alltid lika roligt när det borde e gamla och nya människor!! MAN MÅR BRA AV SÅDANNA HÄR KVÄLLAR!:)

TAck Petronella!!

2009-03-01 @ 16:24:10
URL: http://fastfriday.blogg.se/
Postat av: beckii

GALET roliiig helg ! Helt underbart att få va me dej igen petti* :) <3

2009-03-02 @ 00:35:35
URL: http://tallkott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0