I've got fever.

Jag älskar Ipren, den intelligenta värktabletten. Den gör så att min lilla feber går ner. Ifrån 38,2 - 37,4. Yeay!! Usch, de är inte roligt att vara sjuk. Det enda man gör är att sitta i soffan och titta på film, efter film, efter film. Har kollat på Polis skolan 1 - 5 nu, bara 2 kvar!

Men det är tur att man har en underbar Rebecka som kommer och hälsar på en när man är sjuk. Hon hade med sig tuggummi och en cocosboll, thank you darling! Kände mig genast mycket friskare, haha!

Sen har man sin lillasyster som köper glass för att kyla av mig. Dom är allt underbara :)

Kommentarer
Postat av: Ängel

allt för dej darling ;) <3

2009-03-21 @ 16:07:02
URL: http://tallkott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0