sjukling.

Jag är verkligen inte haj på bloggningen right now. Jag tror att lilla Petronella börjar att bli sjuk. Kroppen orkar verkligen ingenting och näsan är full av skit. Usch, inte roligt!

Dagen idag spenderades i skolan. Jag fick MVG i företagsekonomi A, yeay!! Efteråt blev det en tur till stan med Filippa och Sandra. Hittade 2 st armband och en väska, nöjd blev jag. Tog även en liten fika på Cafe Vanilj.

Eftermiddagen har bara varit i soffan framför en film. Känner att jag bara vill ligga still så att jag blir frisk, om det nu kommer att hända.

Ska försöka och se om jag får in bilderna från helgen och allting imorgon. I will try, promise!

Kommentarer
Postat av: Jejja

Usch stakars dig hjärtat! Hoppas du snart blir bättre! <3 Btw, bilderna från helgen - FB snarast! ;) haha, puuuuuss

2009-03-19 @ 07:54:42
URL: http://smallshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0