vårkänslorna bara dog.

Vilken härlig morgon vi hade här i Göteborg!! Solen lyste och det var lite halv-varmt. Jag slängde på mig min pälsväst och solglasögonen och gick till skolan. När man sitter där och njuter som mest av att våren snart är här tittar man ut genom fönstret och det SNÖAR!!!
Jag höll på att dö. De va ju nästan värsta snöstormen! Fyy vad besviken jag blev! Men det pigade jag upp med lite shopping i eftermiddags. Köpte ett fint armband och ett par dragkedjeleggings. Blev även en present till Camilla.

Gick en liten tur till farmor och farfar också där Alfons, Vilgot, Lotta och Philip va. Satt och pratade en stund innan jag begav mig hemåt. Just de ja, jag köpte även en liten present till min lilla pappa. Det blev Kevin Borg's nya album (Farsan är stort fan, haha!) Skivan va riktigt bra om jag får säga mitt.

Hämtade även ut mina tabletter som läkaren skrev ut till mig igår. Så nu ska de knapras,7 tabletter / dagen!

Well, blev riktigt trött nu efter en hel eftermiddag/kväll med läsning av Gullivers resor. En bok som jag absolut inte rekomenderar, haha!

natti.




Kommentarer
Postat av: friida

alltså denna snö... suck,. men nu e den snat bota igen :D undebat! :)

2009-03-13 @ 23:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0