vila ut.

tudels boys and girls!!

Vilken annorlunda dag får jag börja med! Gick till skolan som vanligt, hade endast en lektion. En av de roligaste, matte c. Ja, jag tycker matte är roligt, tro de eller ej!

Efter det gick jag till skolsköterskan och visade mina prickar på kroppen. Över 65 stycken är de nu. Så knepigt! Hon visste inte va de var för något så hon ville att jag skulle till vårdcentralen. Så 12.15 befann jag mig på Access akuten vid Järntorget. Väntade i över 2 timmar tills jag fick en läkare som bekräftade att de var bett av något slag.

Ingen aning vilket minidjur som gjort de eller varför. Men något var de i alla fall. Jag tycker bara att de är så knepigt. Liksom vi var de första som bodde där, de första som sov i sängarna, de första som badade i hot tuben. Så vad för bakteridjur kunde bo där?

Men men, fick i alla fall någon salva på recept så begav mig hemåt. Nu i efterhand har jag fått reda på att nu är vi 6 st prickikorvar. Först var vi 3, vi har fördubblats, haha!

Nee, nu ska jag lägga mig i badet, sätta på en film, göra en smoothie och bara ha de allmänt gött!!

Kommentarer
Postat av: Frida!

neejmen va läskigt:O e det från stugan i fjällen eller vadå??.. hjälp!!

2009-03-12 @ 20:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0