Wollie Bollie.


Goder morgen på er
. Vaknade nu för en liten stund sedan och bestämde mig för att blogga.

Kvällen igår var trevlig. Vi åkte in ett gäng till stan, tjörnbor och fiskebäckare, och gick på bio. Kenny Starfighter blev de. Kan erkänna att jag var lite skeptisk till filmen. Men jag säger bara oj, oj, oj  va bra den va!!! Kan lätt gå på den igen. Humor på hög nivå och jag skrattade så mycket så jag grät. En film som jag verkligen rekomenderar.

Efter filmen hamnade vi alla hemma hos Frida Fasth. Kom även ett litet till gäng Tjörnbor så antar att vi var runt 15 personer. Blev lite kaffe drikande och kladdkaka. Eller en kladdkaka med reisenkola, cornflakes och en touch av funlight.

Idag blir de bara plugg, plugg, plugg som gäller på dagen. Runt 6 taget ska vi tjejer dra oss iväg mot Tjörn där vi även sover ikväll.

Kommentarer
Postat av: frida!

Heeelt underbar film!! kan inte sluta LEE!!

totallt en succe kväll :D

2009-03-28 @ 17:47:55
URL: http://fastfriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0