i'm going to try.

Jag vet itne varför jag håller på och säger att jag ska bättra mig med att skriva. Men jag vill verkligen de. Men efter en helg som denna så har jag inte orkat!

Fredagkvällen blev de hockey på Ruddalen. Så skoj och jag SKA verkligen börja spela igen!!! Efter det var jag så trött så de blev en mysig hemmakväll.
Hela lördagen var det jobb som gällde och på kvällen blev det ett besök på Tjörn hemma hos Niclas! Trevligt och mysigt!
Idag har det också vart jobb som gällde. Slutade 15.00 så då tog jag bilen och åkte till Kungälvs sjukhus och gjorde ett besök! så härligt att M redan börjat repa sig!
Sedan var det släktkalas på Tjörn igen (Jag vet, vi har mycket kalas med min släkt och jag älskar det!!)

Så nu blir det sängen, natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0