arrived cape may.

Med en Wawa kaffe i min hand sa har vi precis kommit fram till Cape May. 1 ar sedan, 2 manader och 23 dagar sedan jag lamnade detta stallet. Det kanns som igar.

Dagarna i New York har avrit helt underbara!! Alskar det! Kvallen vi kom dit sa blev de en kvall runt Times Square och bara kiolalde rutn. Fosokte att vara uppe sa lange vi kunde, komma in i Amerikansk tid.

Andra dagen blev de shopping langs Broadway pa Victorias Secret, Forever21 och Macys. Fortsatte upp pa 5th Ave och kollade lite. Pa kvallen kom Sofia, Alice, Camilla och Ulrika och de blev restaurang.

Pa lordag va de regn hela dagen, sad but true. Blev en hel dag med vandring pa Brooklyn Bridge, Chinatown, Ground zero och shopping pa Century21 och i SOHO. Alskar de stallet, jatte bra shiopping och mysigt! Hade verkligen ont i fotterna efter den dagen!!

Sondagen va den harligaste dagen av alla. Borjade med ett akta gospel mote pa morgonen, sedan blev de cykling i Central Park. Helt underbart!! Stralande sol, varmt och hostigt! Sedan strosade vi runt i lite pa gatorna och kakade. Pa kvallen akte vi upp i Empire State Building. Helt underbar syn! Lyste over hela Manhattan!

Pa mandag var de dags att vinka adjo till staden. Han med lite shopping pa New Port Mall. Sedan bar de av till Woodbery Common. Hittade lite smatt, men inte sa mycket!

Sa idag akte vi ner till Cape May och har sitter jag nu. Far se vad som hander dagarna framfor!

Bilder kommer sa fort jag kommer hem. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0