cleaning.

Efter en "hel dag" med städning (kan ju inte säga att den va hel eftersom att jag segade och kollade true blood imellan åt) så är jag äntligen klar. Kan säga att en röjning behövdes av mitt rum när jag kollade noga på golvet. De är pinsamt att man kan få de så stökigt. Kan bara tänka mig vad Simons tankar va igår när han fick sig en titt genom fönstret!

Fick besök inatt som jag glömde skriva. Sitter inne i mammas och pappas rum och pratar med dom då jag hör något som låter utanför. Först lät de som smällare men efter ett tag va jag tvungen att kolla. När jag öppnar yttedörren står Tjörnborna där och fram hoppar David och skrämmer mig och jag får mig ett tjut! Jag undra va de är dom kastade på fönstret men då kläcker D ut sig: Kastar? Nee, de är Simon som knackar på ditt fönster!
Så vacker syn han har fått av kläder på golvet och obäddad säng...

Ikväll blir de hem till J där tacopaj ska lagas, mysigt!

Slänger in en liten bild på mig och otroligt söta Sigge ifrån mammas och syrrans kalas förra veckan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0