i need my sleep.

Lite sömn, men 2 roliga dagar!

Torsdagen gick åt till skolan. På eftermiddagen var de fika och idol med favorit tjejerna! Somnade någon gång runt 12 taget och hade klockan på alarm 1,5 timmar senare. Sittandes i bilen körande till Landvetter med Rebecka och Caroline för att hämta upp grabbarna som kom från Kreta.
Blev frukost hemma hos mig 4 på morgonen när magen kurrade härligt. När klockan närmade sig 5 var magen mätt och vi va glada (Citerar Gustaf Svensson: Är magen glad, så är människan glad) Grabbarna åkte hem och jag, Rebecka och Madde gick en promenix. Hemma igen vid 6 och då blev de 40 minuters sömn innan jag skule upp och de va dags för skola, en lång natt var klar!

Efter skolan strosade vi runt lite på stan. Köpte en present till Simon som vi blev nöjda med. Hemfärd och trött som ett as somnade jag på soffan. Blev inte väckt av farfar som kom på besök, inte av telefonen som ringde och inte ens av Vilgot som kladdade med sina händer i mitt ansikte. Jag va som man kan säga på ren svenska, däckad!

Ikväll så blev de ett mysigt restaurang besök på Rumpan bar. Ett riktigt mysigt ställe och en lyckad kväll. Blev hemgång till Rebecka efteråt för en kopp svart och tjöt.

Så nu är de dags att sova och verkligen vila ut!
Natti

(De funkar inte att lägga in bilder så får göra de imorgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0