it goes around, goes around.

Jag är ju så dum som inte har laddat min lilla kamera ännu. Orkar inte släpa runt på systemkameran, så tyvärr blev de inga kort ifrån gårdagen.
Men lyckad i alla fall, med misslyckat tårtbak (men goda), film och en massa folk. Både Simon och Martin blev glada för sina presenter så de va skoj!

Dagen idag har bara spenderats till matte C plugg. Boring men ibland så måste de göras! Blev även en tur till Kungsbacka med J och F. Hittade inget speciellt, bara en 15 års present till min lillasyster från mamma.
Efter de blev de kvällsmat hemma hos mig och även R kom förbi.

Och nu är de sängen som kallar...

Imon hinner jag nog inte med någon bloggning då jag går i skolan till 16.00 (!!!!!), sjukt lång dag! Sen kommer killarna från Tjörn och hämtar upp mig och vi åker till Landvetters flygplats. Jag ska med dom på en sista minuten resa i 1 vecka till Kreta, så härligt!!
Önsketänkande!! Men dom ska i alla fall dit och jag ska lämna av dom. Sen är de raka vägen till kyrkan där vi ska öva med compet inför SPÄCK. Åhh va jag älskar att spela piano!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0