jag kan skriva i alla fall.

Inte visste jag att jag var duktig i svenska! Jag vet att jag kan prata och disskutera, men skriva har aldrig varit en av mina starkaste sidor. Men tydligen var det de.

Fick tillbaka min debatt artikel och Oliver Twist skrivning idag. Blev stolt då jag fick VG+ på båda två! De enda som sänkte ner mitt betyg var att jag hade skrivit de istället för det och dom istället för dem. Men det är sånt som alltid kan finslipas. Är i alla fall stolt över mig själv då jag trodde att skrivning är ingenting för mig. Även läraren tog mig åt sidan och sa: du har mycket att ge, du formulerar dig bra och har starka argument, men snälla sluta skriva i talspråk!

Kan ju alltig besöka min svenska blogg om du vill läsa mina arbeten.

Nee, fortsättning med engelskan nu. Kanske går de lika bra där?


Jag som liten...

Kommentarer
Postat av: magda

sööööötnoos, då, nu- för alltid ! ! !

2009-09-23 @ 22:57:35
Postat av: Anonym

Haha, tack!! Va glad jag blir :) <3

2009-09-23 @ 23:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0