pimp my computer.

Upp tidigt idag, riktig sömnbrist ifrån helgen!! Jag va så trött igår när jag plggade geografi att jag fick muta mig själv. "Petronella, om du läser 10 sidor nu så får du sova i 15 minuter. Om du sedan läser ytterligare 25 sidor till så får du sova mer!!" Man måste ha belöning för mödan!

Skola till 16.00 idag, sedan blev de liten ärenden med pappa. Hemma i någon timma och sedan BAS-grupp med tjejerna, mysigt. Hem fort och kolla på Hollywood fruar. Anna Anka är ju bara för skön! Den klockrena kommentaren i extraprogramet, "Fredrik Reinfeldt kan komma hem och städa hos mig för där kännar han mer än va han gör nu, haha".

Körde pappa och Jocke till båten sen så att dom kunde åka iväg med sitt :)
Så nu är de sängen, men just de ja! Pimpade datorn min idag, haha!




Kommentarer
Postat av: matilda

va coolt!

<3

2009-09-29 @ 19:09:23
Postat av: Petornella

tack :) !! <3

2009-09-30 @ 19:09:33
URL: http://petronellaclaeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0