the city.

Skulle egentligen varit i skolan idag, vilket inte blev av. Väl inne i stan skulle jag betala för parkeringen så ser jag att jag hade glömt både kontokort och körkort hemma. Så de va bara att vända hem igen!
Träffade i alla fall Erica inne i stan. Satte oss på Condeco. Länge sedan vi träffades så de va riktigt roligt att se henne igen! Filippa kom även in en snabbis och sa hej. köpte några armband och lite hårfärg till mig.

Drog oss hemåt och stannade på torget för att köpa en sallad. Gott, gotti, gott, gott, haha! Så körde hem både E och F efter det så nu sitter jag här hemma. Har precis färgat håret på mig själv.

Resultat får nu se sen ♥


gammal bild på erkan och mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0