time to party.

Nu är de dags för kalas här hemma. Mamma som har fyllt 40 och Syrran som fyller 15 imorgon. De är tårtor som bakas och mat som lagas.

Idag har de varit skola, som vanligt. Har även skrivit klart min debatt-artikel som ska vara inne idag. Kvällen kommer att gå åt till kalas sen så får vi se vad som händer. Jobb imorgon mellan 09.30 - 16.00.

Igår va de en lång dag i skolan mellan 08.00 - 15.00. Sen av de raka vägen till Frölunda Torg där grabbarna från Tjörn hämtade upp mig så att vi kunde åka till Landvetter. Underbart att åka till värmen i detta vädret här hemma! Jag grät stora floder när jag lämnade dom att jag beställde en rest resa. Krydd utan tvek, haha! Men hoppas att dom får de bra!

Efteråt var de övning i kyrkan inför SPÄCK. Ska bli riktigt roligt att spela och jag ser fram emot de.

Men nu får jag hoppa in i duschen innan kalaset börjar. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0