weekend.

En helg bestående av jobb, där med förklaras min dåliga bloggning.

I lördags var de jobb mellan 9.30 - 16.00. Riktigt mycket att göra nu, grejer ska packas upp och sedan ska man hjälpa kunder på de. Men sånt är bara roligt!
Efter åt var de raka vägen hem för att göra iordning sig så snabbt jag kunde. klockan 5 skulle jag vara i kyrkan för övning inför SPÄCK. Va jag älskar at spela piano. Runt 7 åkte vi ned till Ganglet där de va dop på schemat, även för min syster. jätte fint va de!
Följdes med möte i kyrkan efteråt. Så bra va de ikväll då de va en kille, Lee Saville, från Rumänien som va där och pratade.

Idag har de också varit jobb för hela slanten. 12 - 16.30, så nu har jag bara hunnit att käka middag. Senare blir de nog lite mys med tjejerna. Filmtittande, Passion of the Christ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0