beautiful island.

Helgen på Tjörn va helt underbar. Ingen tid att bry sig om. Allt lugn. Riktig avkoppling med andra ord.

Fredagen spenderades hemma hos Kjellberg ett gäng. Skulle dra vidare till HK, men eftersom att det inte var något folk där så bestämde vi oss, trött som vi va att åka hem runt halv 1. Oturen som jag och Jejja hade gjorde att vi missade färjan till Åstol. Men det löste sig då vi sov hemma hos Krusell.

lördagen tog vi en härlig morgonpromenad till affären och sedan blev det rida häst hos Sanna. Skillad som jag är klarade jag mig sååå bra!! ironi..
På kvällen blev det grillning ett stort gäng hemma hos Sanna. Riktigt trevligt!

Söndagen vaknade vi upp på ett härligt åstol och tog en go morgonpromenad. Käkade frukost och tog det lugnt och senare blev det middag ute vid havet. Träffade grabbarna på eftermiddagen då vi tog en kopp kaffe nere vid bryggcafet och sedan en till härlig promenad på det.
Avslutade dagen med Bröderna Lejonhjärta hemma hos Myrberg.

Uppe med tuppen på måndagen då färjan gick 07.15. Satte mig i bilen raka vägen till skolan, något trött om man säger så.

Men vad gör det när man har haft en super härlig helg på Åstol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0