car and railway.

Äntligen är jag klar med mitt arbete. Kan meddela att jag fryser som en gnu och vill bara hem och bädda ner mig. Men nej, nej vi ska iväg till det vackra Tjörn istället. Vara med våra otroligt goa och underbara grabbar. Aldrig en tråkig stund med dom!

Dagen igår spenderades i Ginneton och kollade på film. Det fick bli macken och Åke från Åstol. Har inte skrattat så mycket på länge. Till det blev det god fika och djupa disskusioner.

Väl vid 3 tiden var det dags att dra sig hemåt. Fick ett telefonsamtal av grabbarna att vi måste komma och hjälpa med för dom har fastnat. Visst tänkte vi, april april. Men godtrogna som vi är åkte vi dit och det var en rolig syn vi fick. Jonathan som satt fast på ett järnvägsspår med bilen! Det var bara att dra fram en bärgningstamp och hjälpa honom loss.

Så en händelserik kväll med mycket skratt
. Undrar hur det blir ikväll?




dåliga bilder pga av mörker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0