project coffe.

Idag va jag och hämtade balklänningen min, är så nöjd att jag nästan gråter. Den blev inte som jag hade tänkt mig, utan den blev så mycet bättre! Bilder får ni se på baldagen.

Resten av dagen har gått åt till projektarbete plugg med Filippa. Nu är vi helt klara med allt som ska göras för våran bok, endast designen kvar. Så man kan säga allt det roliga. Tog riktigt fina bilder idag som vi blev nöjda med.
Jag kanske inte har berättat vad det är vi gör? Efter mycket om och men och tänkande kom vi på att vi ville göra en bok om kaffe. Lite anmäl fakta, recept, bilder. Ja, lite allt i allo.

Nee, nu är klockan för mycket. Skolan imorgon! natti ♥








© Filippa och Petronella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0