dagens.

värsta:

Sladden. Den hemska sladden jag fick med bilen idag. En känsla som inte går att beskriva, en känsla som var så fruktansvärt hemsk!
Utanför SVT-huset vid ett trafikljus blev det vattenplaning på bilen och jag tappade kontrollen totalt. Snurrade runt 2 varv och var nära ner i ett dike, fick svängt åt andra hållet, snurrade något varv till och åkte upp på en trottoar där de tog stopp. Jag, Rebecka, och Jennifer chockande, skakiga och gråtandes, men oskadda som tur var.
Men det sjukaste av allt, inte en enda bil eller person stannade för att hjälpa. Endast 2 underbara killar som gåendes och frågade hur vi mådde, vilket var riktigt snällt av dem.
Det enda jag kan säga är ett ord efter detta, änglavakt!

Tack snälla fabror S som kom och hjälpte!





sista sladden blev vi ståendes här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0