city lights.

Jag har haft världens (kanske) sämsta natt när jag skulle sova, haha!

Fredagskvällen började i allafall med utgång. Vi hamnade på Victorias och gick sedan vidare till Deep. Riktigt rolig kväll och vi var ett härligt gäng blandat med kompisar, klasskamrater och Tjörnbor.

Väl hemma vid halv 3 tiden, nu när det värsta kom. Så var min lilla syster vaken. Så frågade jag varför hon itne sover, så sa hon "pappa tyckte att han hörde någon som gick in och ut ur huset förut när bara han va hemma, jag har kollat runt men har inte sett någon, men jag är rädd. Kan inte jag få sova hos dig?"
Snäll syster som jag är tänkte jag, visst kom upp du. Men ojj, det skulle jag inte ha sagt. Hon har knött på mig och jag har knött på henne och jag har vaknat flera, flera gånger! Sen imorse så tänkte "Åhh jag knör lite extra så kanske hon går ner och lägger sig". Men lite trög som hon är så fattade hon inte mina peakar, haha!
Nee, men lite mysigt syskon-kärlek är alltid härligt!

Idag blir det Rönnäng för hela slanten och kalas hos mormor och morfar. Får se om jag stannar under kvällen!




mysiga syskonskaran Claeson som jag så mycket tycker om.

Kommentarer
Postat av: magda

psst, look who's baaack!

2010-03-23 @ 21:52:53
URL: http://magdah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0