city.

Efter en dag i den härliga skolan, var det dags för lilla Petronella att klippa sig. Var ett tag sedan så håret var lite slitet tyckte jag allt.
Efter det åkte jag, mamma och Alida till stan. Hittade en studentklänning till mig, yeay! Eller två om man ska vara exakt. Vet inte riktigt hur jag ska ha de med dom. Troligtvist en på dagen och en på kvällen. Köpte även en vit jeansjacka och ett par jeans-leggings på Lindex.

Kvällen tillbringades i soffan med familjen eftersom att det är jobb som gäller imorgon, kände inte för att gå ut då.

natti ♥



desigual klänningen



ungefär så här ser Vila klänningen ut, fast i vit (Denna är från Rare fashion)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0