no pictures.

En ny vecka har börjat, en dålig start med bloggning. Jag hade tänkt att blogga i både lördags och i söndags men eftersom att kamerans batteri är dött så får jag inte in bildera i datorn och ett blogginlägg utan bilder är tråkigt tycker jag. Men nu får det bli sak samma, bilder får komma senare.

Kalaset var i alla fall trevligt, härligt att träffa släkten. Ett plus att jag har världens bästa släkt också! Senare träffade jag kompisarna, blev en tur till Landvetter för att hämta upp Niclas som kom ifrån Marocko. Kvällen avslutades med en fika på Tintin.

söndagmorgon hade jag min första provning på balklänningen. Den va i princip klar, ska bara fixas vid brösten och lite på längden. Jag var så nöjd och glad över den! Bilder får ni se när den är helt klar. Efter det blev det möte och sen restaurang me la familia.
På eftermiddagen åkte vi upp ett gäng och fikade hemma hos Herr & Fru Tejder. Riktigt trevlig kväll!

Så nu är det en ny vecka med nya tag. natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0