some more shopping.

Ögonen har stora påsar. De hänger säkert lika långt ner som till knäna. Denna veckan har det vart otroligt mycket att göra. Plugga, inspelning av en film till skolan, projektarbete, prov. Äntligen börjar det att tappa ner. Så idag gick faktiskt jag och Filippa på ett spinningpass. Riktigt jobbigt, men oj vad man kände sig duktig efteråt! Innan det var jag en snabbis på torget och sedan hos sjukvården. Är äntligen klar med mina tre sprutor för Hepatit A & B. Så nu slipper man det!

Idag har jag även shoppat lite på H&M när jag satt i skolan. Klickade hem ett linne från Garden collection och ett par shorts och örhänge. Så please, ge mig sommar nu!!

natti ♥






Kommentarer
Postat av: Anonym

duktig flicka!! vi kan väl köra lite styrka kommande vecka?=) Fina grejer du köpt! kram camilla!

2010-03-18 @ 22:14:35
URL: http://klingas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0