the island and the island.

Ja som jag brukar säga i början av en vekca. Ännu en helg som har gått och det är måndag igen.

Lördagen spenderades på jobbet, en lång dag mellan 9.30 - 17.30. På kvällen hamnade vi ett gott gäng hemma hos Krusell. Blev lite fika, tjöt och mycket skratt! Eftersom att man vred fram klockan en timma denna kväll så va jag inte hemma förän 4 och somnade runt 5 på morgonen. Och jag som skulle tillbaka till Rönnängsöndagmorgon fick bara sova i knappt 4 timmar. Snacka om att vara trött hela söndagen!

Gick i alla fall upp runt 9 för att bege mig upp till Tjörn på barnvälsignelse. Efteråt blev det Åstol med mina grabbar för att kolla hockeyn. Tyvärr gick de inte ända hem för Frölunda, men det är en dag imorgon också som vi får hoppas på!

Idag var det i alla fall skolan. Efteråt åkte jag hem till min kusin och hans familj där pappa och Alida va. Åt lite sallad och drack lite kaffe och lekte med barnen. Ojj vad små barn är härliga!


familjen Björk


söta Elvira!


kusin Fredrik och Jocke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0