challenge.

namn: Petronella Elin Claeson.
piercingar: i örat.
tatueringar: nej, men är sugen på att göra en!
längd: 169,5 cm.
skostorlek: 40 - 41.
hårfärg: brunett.
är du kär i någon: nobody right now.
önskar du att du bodde någon annanstans: jupp. ibland USA.
vilket shampoo använder du: varierande, just nu de som står i duschen.
vilken parfym använder du: pendlar mellan juicy couture och marc by marc jacobs.
vad är du rädd för: spindlar. det finns inget värre kan kan säga.
gillar du att tvätta: de är inte det tråkigaste som finns. det är som att städa, det är inte roligt och det är inte tråkigt och man gör det bara när man måste.
gillar du berg-och-dalbanor: jaa, de är skoj.

senaste.
film du hyrde:
oj kommer inte ihåg det. tankade ner blev Pearl Harbor.
film du köpte: det va bra längesedan, twilight kanske?
låten du lyssnade på: någon på radion.
låten du hade på hjärnan: alpha and omega med gaither.
personen du ringde: Matilda.
tv program du tittade på: kollar nästan aldrig på tv, tror det va nyheterna igår.
bok du läste: läser sofies värld just nu, en riktigt bra filosofi bok som jag rekomenderar.
personen du fick brev av: pliktverket. mina papper om mönstring kom.
personen du fick sms av: Rebecka.

favorit.
mat: farmors stekta makrill och kött.
sak att göra: umgås med vänner, spela piano, resa, gå promenad.
sport: hockey, hockey, hockey.
dryck: snapple.
kläder: just nu, jeans leggings.
film: pearl harbor, top gun.
bil: den nya audi a5 i vit färg.

något annat ni kanske inte visste om mig:
• jag hade räls i munnen, både uppe och nere, för 4 år sedan. nu har jag bara en ståltråd.
• om jag kan/vill/får någon med mig drar jag till hawaii så fort jag kan på obestämd tid och surfar.
• jag spelar piano och har snart gjort det i 8 år.
• en vanlig människa har 206 ben, jag har 207 st då jag har ett extra i foten.
• mina lilltår är jätte stora då jag har slått i dom i kanter x antal gånger och dom kommer aldrig att läka.

jag utmanar jennifer, magdalena och emma.

Kommentarer
Postat av: magda

oooj jag har ju blivit utmanad, kul, detta ska jag ta tag i!!!!

2010-05-05 @ 22:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0