dagens.

pinsammaste:

Jag och Johannes tog en tur till Kungälv för att hämta våran bil som har vart på lackering. På vägen dit så blir vi lite hungriga så vi svänger in på Mc Donalds och jag tar en hamburgare i handen.
Väl mätt och belåten så hamnar vi i en bilkö. Folk tittar mycket åt mitt håll och jag hade ingen aning om varför utan fortsatte bilfärden.
Väl framme i Kungälv träffade jag chefen på firman, hämtade bilen och körde iväg. Tog en tur förbi Säve flygplats och hälsade på Rebecka som satt och väntade på sitt plan som va försenat. Det första hon gör när hon ser mig är att asgarva och sedan säger hon
- petronella, haha, du har en gurka på ditt bröst!!!

Fatta va pinsamt!! Där har jag gått runt, träffat människor och har en GURKA mitt på bröstet. En saltgurka ifrån en hamburgare, uuueeeii!!! Men det värsta av allt, Johannes hade inte sagt något om de!

Men men, den bjuder jag på haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0