me and my boys.

Helgen har i alla fall än så länge börjat bra..

Fredagen spenderades på restaurang Lilla Tavernan med Jejja, Madde, Albin, Oscar och Simon. En riktigt trevlig och mysig kväll om jag får säga mitt.

lördagen var det jobb som gällde fram till 16.00. Går alltid så fort så tiden rinner bara iväg. Framåt kvällen blev det bio med Jonte, Bråse, Oscar och Simon, Bounty hunter. Rolig och bra film, men ska inte överdriva haha. Efteråt mötte vi upp Sanna och Marcus och drog på café. Så nu ligger jag hemma i min säng, som för övrigt står mitt i allrummet då mitt golv på rummet har precis målats.

Jobb imorgon också, sen får vi se vad som händer!
natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0