the day before prom.

efter en god youghurt i min säng är det snart dags för att sussa efter en till kväll med vännnerna.
Helgen har varit bra, som den alltid är. Gårdagen spenderades på holmen. Blev ett besök påvMc Donalds i Stenungsund efter att magarna hade skrikit ett tag. På vägen hem blev de problem då Bråses bil inte startade så det fick bli bogsering. Väl hemma (efter ett nytt rekord, tihi) somnade jag gott för att stiga upp tidigt nästa morgon.

Blev skolan och lite betygsamtal. Hemma seanre hamnade jag i ett nostalgi tillfällen då jag rensade i lådorna. Läste gamla brev, kollade gamla kort, fick se minnen av människor som jag inte har träffat på otroligt länge. De blev glädjetårar av det hela, en varm och härlig känsla.
En kväll hemma hos Julle B fick de bli senare, mys på det.

Så nu är det dags att sova och upp tidigt till frisören imorgon för då är det bal!!

natti ♥

Kommentarer
Postat av: Julia Bäck

Skriv BÄCK för i allsindar, haha jag när man läser det är det typ som julia som är b :P .. du måste ta kort på balfresyren vill se :)

2010-05-30 @ 14:18:53
URL: http://julihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0