a great weekend.

Helgen har vart helt toppen, hitills i alla fall och vet att den kommer att sluta bra!

Lördagen spenderades hela dagen på Hagabadet där jag, bea & frida hade en heldag med spa, brunch och bara en massa mys. Väl behövligt att bara vara med tjejerna! Framåt 19.00 tiden var det dags att dra sig hemåt där festligheter väntade. Ett "överrasknings-hej-då" kalas för mig med USA-tema då alla var utklädda. Det var miss USA, cheerleaders, cowboys, hollywood fruar m.m. En riktigt lyckad kväll och jag är så glad och tacksam att alla kom och var där. Kan inte beskriva min lycka!! TACK ♥

Idag blir det bio och mys i stan med tjejerna på mammas sida. Som sagt, en toppen helg!


mr & mrs. obama


super size


maria montazami


me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0