rainy day.

Sjukt regnig dag idag alltså! Och dåligt med bloggning ja...
Dagen i Stockholm igår gick bra, äckligt seg och långsam bara! Kommer fram till ambassaden runt 9 tiden och få stå utanför och vänta i ca. 1 timma. Väl framme hos vakten får man gå igenom en metalldetektor, lämna väskan i en scanner och lämna alla elektronikprylar kvar. Fick sedan gå vidare och ta en kölapp och vänta på min tur. 15 minuter senare lämnade jag mina papper och pass och sedan började all väntan. Jag satt i 1 timma som blev 2 timmar som blev 2,5 timmar och sedan var de min tur. Fick 2 frågor "vart ska du bo, hur gamla är dina barn?", fick ett papper med en signatur och sedan var jag klar. Så där har jag varit i ca 4 timmar för att få ett papper som tog 1 min att få!!! Och inte nog med det, hade sjuk huvudvärk och va sjukt trött!
Men det blev ett au pair möte hos Cultural Care och sedan hann jag med 4 timmar på stan innan planet skulle åka hem. Så de va min dag på ambassaden!
Idag har jag bara tagit det lugnt. Va och klippte mig imorse och sedan luncha jag med mamma och syster på torget. Hann även med en liten sväng så köpte två par Primeboots, yeay!
min klippning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0