au pait meeting.

Tog mig en lugn morgon i soffan med lite frukost. Promenad med hundarna i det varma vädret innan jag åkte iväg för lite ärenden. Hemma vid 3pm då mitt första lilla barn kom hem. Åh vad jag tycker om dessa tre ♥
Efter 4pm kom resterande 2 och middagsplanerna började. Idag bjöds det på korvstroganoff med pasta och en färsk jordgubbssallad.
Gymnastic för barnen och duschen för mig då ett au pair möte närmade sig. Idag var det restaurang besök som gällde med en slags presentlek. God sallad och gott sällskap. Fick med mig en fin Starbucks sak hem med lite smått i.
Så kvällen spenderades i min källare med Hanna och en hinderbana. Har film på det men frågan är om det någon gång ska komma ut här. Vi får vänta och se...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0