gingerbread house.

Lugn dag hela förmiddagen då den gick åt till att skriva klart alla julkort. Tog mig sedan en sväng till posten, banken och ACME. I mataffären kom en trevlig tant fram till mig och frågade vad jag hette. Svarade Petronella och då visade det sig att någon hade hittat mitt körkort ute på parkeringsplatsen och var så snäll att hon hade lämnat in det! Vissa människor är bra snälla!
Eftermiddagen gick åt till att göra iordning vårat fina pepparkakshus och här är resultatet!












Kommentarer
Postat av: hahahaha

du? tappa bort nånting? aaaaaldriiig

2011-12-07 @ 16:39:40
Postat av: M

Vilket Faaantaastiskt pepparkakshus!!

2011-12-11 @ 23:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0